Virtuální realita

Cogni VR je vzdělávací platforma postavená na virtuální realitě. Pro školu se jedná o ucelený balík technologií, díky kterému budou moci využívat jak již vytvořené zážitky ve virtuální realitě, tak i připravit si vlastní.

Jaké jsou výhody VR třídy?

Ve virtuální realitě se lze vzdělávat osobním zážitkem, který dokáže žákovi zprostředkovat vyšší míru porozumění a také dokáže daleko více zaujmout, než běžný výklad. Řešení také umožňuje částečnou automatizaci výkladu, která posléze nabízí pedagogovi prostor pro osobní přístup ke studentům. Mezi bezesporné výhody VR třídy pak dále patří možnost virtuálních exkurzí, nová možnost realizace studentů a jejich týmové práce, nová možnost prezentace školy veřejnosti a např. snadná kvalifikace a účast v různých soutěžích.

Jak bude uživatel interagovat s virtuální realitou?

Základem interakce mezi virtuální realitou a uživatelem je v případě VR Classroom platforma NEOS, původně vyvíjená pod názvem World of Comenius. Ta umožňuje uživateli vstoupit jako avatar do virtuálního prostředí a dává mu k dispozici nástroje pro nahrávání virtuálního prostředí, jeho úpravu a vkládání obsahu. S ostatními aktéry v rámci VR pak uživatel komunikuje přirozeně a pomocí hlasu a gestikulace interaguje s prostředím a ovlivňuje ho.

 
818
13215181813215

Stránka 1 z 1 - 4 položek celkem

  • clouddoskol II Kód: 310
    Virtuální realita ve výuce na SŠ a VOŠ
    Skladem

    Prezenční seminář poskytuje základní teoretický úvod do virtuální a argumentované reality a jejího praktického využití ve výuce na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií. Součástí semináře je i praktický workshop zaměření na získání dovedností v dané oblasti. Pro praktické ukázky bude využito  například prostředí „Google Expeditions“ pro mezipředmětovou výuku a další podpůrné aplikace a materiály.

    VZDĚLÁVACÍ CÍL:
    Cílem semináře je získání praktických zkušeností pro začleňování virtuální a argumentované reality do výuky.

    MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ A UPŘESNĚNÍ CÍLOVÉ SKUPINY:
    Cílovou skupinou semináře jsou pedagogičtí pracovníci základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií.

    Minimální počet účastníků je: 10 osob
    Maximální počet účastníků činí: 20 osob

    CENA:
    1 osoba/990 Kč s DPH
    Hodinová dotace semináře činí 8 hodin.
    Kurz má akreditaci DVPP Č.j.: MSMT- 12869/2017-2-529

    818,18 Kč
  • clouddoskol II Kód: 309
    Virtuální realita ve výuce na ZŠ a v nižších ročnících víceletých gymnázií
    Skladem

    Prezenční seminář poskytuje základní teoretický úvod do virtuální a argumentované reality a jejího praktického využití ve výuce na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií. Součástí semináře je i praktický workshop zaměření na získání dovedností v dané oblasti. Pro praktické ukázky bude využito  například prostředí „Google Expeditions“ pro mezipředmětovou výuku a další podpůrné aplikace a materiály.

    VZDĚLÁVACÍ CÍL:
    Cílem semináře je získání praktických zkušeností pro začleňování virtuální a argumentované reality do výuky.

    MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ A UPŘESNĚNÍ CÍLOVÉ SKUPINY:
    Cílovou skupinou semináře jsou pedagogičtí pracovníci základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií.

    Minimální počet účastníků je: 10 osob
    Maximální počet účastníků činí: 20 osob

    CENA:
    1 osoba/990 Kč s DPH
    Hodinová dotace semináře činí 4 hodiny.
    Kurz má akreditaci DVPP Č.j.: MSMT- 12869/2017-2-529

    818,18 Kč
  • Oculus Rift S Kód: 467
    Oculus Rift S
    Objednáno Záruka: 2 roky

    Brýle pro virtuální realitu s rozsahem 360°, rozlišení 2560x1440, frekvence 80Hz, reproduktory 2.0; připojení 1x DisplayPort, 1x USB.

    12 388,43 Kč
  • HTC Kód: 107
    HTC Vive
    Skladem Záruka: 2 roky

    Brýle pro virtuální realitu s rozsahem 360°, rozlišení 2160x1200, frekvence 90Hz, SteamVR

    13 214,88 Kč

Stránka 1 z 1 - 4 položek celkem